You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Гарантія та повернення



Увага!


Щоб уникнути непорозумінь, пов'язаних з якістю Товару, його зовнішнім виглядом та комплектацією, рекомендуємо при отриманні Товару уважно оглянути покупку, переконатися у відсутності дефектів та подряпин. При отриманні Товару перевірте повноту комплектації та наявність усіх документів: інструкції з експлуатації товарного чека*.
Повернення товару безкоштовне та здійснюється в офіс інтернет-магазину за адресою: г. Киев, просп. Воскресенский 19
Повернення коштів провадиться протягом 5 робочих днів після повернення товару.

ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Ви маєте право повернути Товар належної якості протягом 14 днів з дня отримання Товару, якщо товар належної якості, що не був у вжитку, збережений товарний вигляд, ярлики, пломби, а також його споживчі властивості, товар не має механічних пошкоджень, тріщин, сколів на корпусі або всередині пристрою та за наявності доказів придбання товару у цього продавця (фіскальний чек*, накладна на купівлю товару, що повертається), а первинна упаковка не була порушена.
Для того, щоб повернути Товар належної якості, необхідно:
Зберегти його товарний вигляд та споживчі властивості;
Зберегти фіскальний чек* або інший документ, що підтверджує факт оплати при покупці у нашому інтернет-магазині;
Переконатися у відсутності слідів використання, механічних ушкоджень, дії вологи чи інших ознак негативного зовнішнього впливу, які виникли після отримання Товару;
Зберегти та не використовувати аксесуари з комплекту Товару, супровідну документацію, що входить до складу Товару;
Звернутися до клієнтського центру за телефоном 
38-063-727-26-09  або електронною поштою

Заповнити та підписати заяву за встановленою формою, яку вам направить фахівець (за потреби);
Надіслати скан/фото підписаної заяви, а також надіслати скан/фото накладної за адресою: 
sales1.clipss@gmail.com, оригінал документа передати кур'єру разом з Товаром.


ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Якщо ви виявили несправність у Товарі, необхідно:
Звернутись за телефоном 
38-063-727-26-09  sales1.clipss@gmail.com

Ви можете вимагати усунення дефектів чи заміни товару чи оформити повернення.
Звертаємо Вашу увагу! Повернення та обмін товару неналежної якості (заводський брак) здійснюється через авторизовані сервісні центри, вказані на нашому сайті 
sales1.clipss@gmail.com Після отримання акта від сервісного центру, що підтверджує заводську нестачу товару, здійснюється повернення коштів або обмін на аналогічний товар за бажанням клієнта.


Звертаємо вашу увагу, що неможливо здійснити повернення або обмін Товару, що був в експлуатації.